WYKONAM DOWOLNY UKŁAD ELEKTRONICZNY

Witam !!!

Jestem pracownikiem Laboratorium Certyfikacyjnego Urządzeń Wielkich Mocy zajmuję się wykonywaniem sterowników elektronicznych dla potrzeb prób certyfikacyjnych.

Opracuję i wykonam dowolny układ elektroniczny (projekt + wykonanie płytki),

- sterowniki,

- układy pomiaru temperatury, oświetlenia, przesunięcia, wilgotności,

- rejestratory,

- sterowanie telefonami komórkowymi SIEMENS, zdalne sterowanie urządzeń poprzez SMS. itp.

- powiadamianie poprzez GSM (dzwonienie, wysyłanie SMS)

- załączanie, wyłączanie urządzeń poprzez krótkie wiadomości tekstowe,

- pomiary drgań, przyspieszeń

- komunikacja z PC poprzez RSS232 - opracowanie dowolnego protokołu transmisji

Oferuję także możliwość wykonania układu elektronicznego opartego o technikę tradycyjną oraz technikę mikroprocesorową.

Telefon: 604-774-956 Email: snipped-for-privacy@pro.onet.pl

Oferta ważna do odwołania.

BULBIN

Reply to
Bulbin

Użytkownik "Bulbin" snipped-for-privacy@pro.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl

Fajnie :-) Tylko czy wziąłeś pod uwagę, że tu siedzą prawie wyłącznie ludzie, żyjący z tego że "opracowują i wykonują"? Tych którzy "zamawiają i płacą" niestety trzeba szukać gdzie indziej. Sęk w tym, że nie ma jednoznacznej recepty gdzie.

Reply to
Marek Dzwonnik

Użytkownik Bulbin napisał:

To tak słabo płacą w tym laboratorium ze trzeba dorabiac, że tak powiem co z tą polska ??

Reply to
szarakk

True, a mnie zafascynowało coś innego. Użyte słowo _dowolny_...trzeba mieć tupet ;-))

Miłej nocki Marku. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Elektronik-humanista i w dodatku pracujacy - zadnej pracy sie nie boi :-)

No coz, jest robota, ale 1% dla mnie - za skojarzenie

J.

From: "przemek kwasiborski" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

Potrzebuje elektromagnes o parametrach:

- kształt torusa z przerwą ok. 20mm.

- mozliwosc regulacji czestotliwosci w zakresie 0 - 1000Hz

- pole wewnątrz przerwy (i w torusie) do 0,5T (mozemy negocjować akceptowalne pole 100mT) z możliwością regulacji od 0.

Po dalsze informacje prosze pisac na mail.

To ja dodam jeszce jeden... niech będzie tyż za procent ;-)

Sluchajcie - ma ktos moze pomysl jak zrobic generator jednego impulsu wyzwalany zboczem? Impuls = 1ns.

:-))

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik "szarakk" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:cndk9v$mt7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

_____________

No , ludzie, napisał, przecie gdzie pracuje i dał do zrozumienia, że potrzebuje kasy...

Włodek ;)

Dariusz K. Ladziak

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" snipped-for-privacy@waw.pdi.net> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.tpi.pl

Ale pamiętaj, że Ci tym bardziej potrzebują tych, którzy "zlecą i zapłacą" ;-)

Reply to
Marek Dzwonnik

Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" snipped-for-privacy@znajdziesz.w.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@znajdziesz.w.archiwum...

Witam, Dioda Tunelowa, ale dzie ją kupić :((((((, i ze 2 szybkie tranziaki

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Ukaniu" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:cneuv7$ekk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Nie wiem ile w tym prawdy, ale gdzieś padlo stwierdzenie, że obecnie _żadna_ firma nie produkuje diod tunelowych. Być może dałoby się coś wyszabrować z demobilowego sprzętu CCCP? Ale skąd parametry?

Reply to
Marek Dzwonnik

Użytkownik "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Bywały takie na wolumenie - nówki jeszcze ale chyba rzeczywiście z Sojuza. Tyle, że bez kart katalogowych sprzedawali ;) - w sumie śmieszna "zabawka".

Pozdrawiam FJ

Reply to
Filip J

Witam Kolegę

Elektronik-humanista to ja i nie ładnie się wyśmiewać z czyjegoś doświadczenia. Jeśli masz ochotę i nie brak Ci odwagi to sprawdź się. Pracuję w Instytucie Elektrotechniki i Twój problem mogę spokojnie rozwiązać. Znam ludzi którzy projektują takie elektromagnesy.

Tylko nie wiem czy Cię będzie na to stać.

Bulbin

Reply to
Bulbin

Dla mnie to ma byc 1% prowizji za znalezienie zlecenia :-) A czy bedzie stac to pytaj Przemka :-)

A potem ewentualnie pochwal sie jak sie skonczylo to "spokojnie", bo imho problem nie jest taki znow trywialny...

Nie denerwuj się, po prostu jesteśmy (hmm... nie wiem czy moge zbiorowo... moge?) troszeczkę przewrażliwieni na punkcie komercji na grupie. Oj bywało już wesoło...szczególnie w ogłoszeniach typu _dam prace_ ;-)

Zapraszam do współtworzenia z nami grupy. _Mądre głowy_ zawsze poszukiwane :-) a uczynne...po stokroć ;-)

Miłej nocki. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk