Wtyczka antenowa do laptopa

Witam,

Poszukuję wtyczki antenowej do laptopa (tak, mam laptopa z tunerem tv :) ) i wtyczka jest dziwna... Zdjęcia: gniazdo:

wymiary mają się tak: średnica wewn. wtyczki 3,95mm , grubość bolca ok

0,3mm (dużo mniej niż 0,5mm - nie mam mniejszego wiertła, a takie nie chce nawet wejść... ), srednica zewn. gniazda ~3,7mm i długość wtyczki (części metalowej) 5,5mm . I jeszcze jedno, złącze NIE jest skręcane (na wcisk tak jak antenowe zwykłe). Jeżeli pasuje to pod jakieś znane komuś złącze prosił bym o informacje ponieważ chcę zrobić sobie dłuższy kabel/adapter gdyż ten co jest jest za krótki i niewygodny przez to :|
Reply to
Saper/nolin11

a ja poszukuje ludzi z takim sprzetem ;-)

Na jakim chipsecie jest ten bajer? Dzialaja programy alternatywne jak DSCaller, chriss TV i podobne? A moze soft producenta jest tak dobry, uzyteczny i funkcjonalny/przyjemny ze nie trzeba uzywac? Jakosc obrazu?

Reply to
Papkin

aper/nolin11 pisze: > Witam, >

Potrzebujesz wtyku SMB.

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..

J.F. pisze: > Użytkownik "Saper/nolin11" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w > wiadomości news:gq92t6$jlq$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl... >> Poszukuję wtyczki antenowej do laptopa (tak, mam laptopa z >> tunerem tv :) ) i wtyczka jest dziwna... Zdjęcia: >> gniazdo: >>

Bliżej MCX, ale to SMB :) MCX ma podobny rozmiar wewnętrzny, ale wtyczka ma pin męski a nie żeński. MMCX jest z kolei 2x mniejsze, MC-Card, UFL tak samo, Proxima to w ogóle inna konstrukcja, więc zostaje SMB :-)

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..

W dniu 2009-03-24 12:32, Papkin pisze:

Dziękuję za podpowiedzi, zainteresuję się SMB - może dostanę gdzieś u siebie na mieście :/ (w co wątpię...)

To znalazłeś :P

OT: Uzywam dedykowanego programu co dostałem na płycie, menadżer urządzeń podaje DIB7700/STK7700D ,a jakość wg. mnie do porównania do tv-lcd philipsa więc raczej będzie ok, z tym ,że mam zwykłą antenę ze wzm. więc nie mam co zaszaleć i potestować :D ; Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć to na gg :D

Reply to
Saper/nolin11