własny transformator

:-) Zmierzyć suwmiarką przekrój rdzenia i po przekształceniu wzoru wyjdzie moc. Chyba banalne...

Władysław

---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>

Władysław Skoczylas

Użytkownik ""Władysław Skoczylas"" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:00fc01c5a67b$f5ea7a20$0c00a8c0@wladyslaw...

ja zawsze myślałem że moc to się mierzy w Watach a nie w volto-amperach

Reply to
LUK)!)$

Mierzy się w W, VA i Var

Władysław

Władysław Skoczylas

Cóż - człowiek uczy się całe życie i głupi umiera. Nie dość, że w VA, to jeszcze się je suwmiarką mierzy!

a jest jakiś sposób na przeliczanie Watów na volto - ampery (bez suwimiarki)

Reply to
LUK)!)$

Jasne. W = cos(fi) * VA

dziex