willem oszustwo

jest opis i cena a ja chcialem zaprogramowac 89C4051 i nic nie ma o zadnych przystawkach ze trzeba miec a na dodatek nie ma ich kurde, zupelnie jak na reklamach sieci komorkowych w TV :) niedomowienia, klamstawa czy ten swiat musi dazyc do takiego syfu - chyba tez zaczne cos sprzedawac moze samochody i zaczne od kierownicy w promocji a reszte trzeba dokupic pozniej :)

Reply to
Rafal

Miałem taki przypadek nawiązując do tematu, pisze do mnie gość z paszczą dlaczego programator nie programuje mu jakiegoś procka. To się wypytałem szczegóły i co się okazuje, puścili mój kit z avt do sklepu cyfronika (bez mojej wiedzy w ogóle), wchodzę na tą stronę grze był wystawiony i patrze i oczom nie wierze, wersję demonstacyjna opisana jako full wypas programator :o Nawet się im nie chciało przeczytać do czego on służy i co potrafi - ręce opadają. Dopiero po mojej interwencji zmienili ten opis.

Więc co tu dużo gadać, trzeba mieć oczy otwarte jak się coś kupuje.

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz