WIFI - zakłócanie

Witam!!!

Mam takie pytanie jak można zakłócić sieci bezprzewodowe pracujace na

2,4GHz?

Pozdrawiam:

SZEG

Reply to
SZEG

Otworzyć działającą kuchenkę mikrofalową? ;)

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Wbrew pozorom to bardzo skutecznie zadziała. Tyle że:

1) Trzeba włożyć śrubokręt w zamek kuchenki, żeby działała mimo otwarcia, 2) Jest to dość niezdrowe, 3) Działa głównie w pomieszczeniach zamkniętych :-)

Pozdrr., Boa.

Reply to
Boa

Osobnik SZEG nabazgrolił(a):

wymontuj magnetron z mikrofali, weź czaszę paraboliczną, umieśc w ognisku magnetron. wyceluj w nielubiana sieć, odsuń się na 100 metrów, naciśnij FIRE.

Reply to
VSS

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:42a3fdcd$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl

Jest jeszcze metoda z psem:

na stosowanie nadajnika o mniejszej mocy.

;-))))

Reply to
Marek Dzwonnik

Dziękuje za rady. Ale jak można skutecznie zakłócić łączność na obszarze 1km? Czy ktoś eksperymentował z tym?? Pozdrawiam: SZEG

Reply to
SZEG

tu są raczej normalni ludzie, więc pewnie nie

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ja wiem że tu są normalni ludzie. Ale tu są ludzie zajmujący się elektroniką, a tacy ludzie lubią eksperymenty.

SZEG

Użytkownik "Waldemar Krzok" snipped-for-privacy@t->> Dziękuje za rady.

Reply to
SZEG

Użytkownik "SZEG" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news:d7vg6r$bds$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Zamów taki sprzęt :

!

Reply to
awiesiek

awiesiek napisał(a):

No tak, ale sugerują tam 3 wozy na raz, wiesz jak to zanieczyści środowisko? No chyba, że mają katalizatory...

Reply to
Wojciech Brzeziński

no i filtr pyłkowy, to chyba diesle są.

Dobrym rozwiązaniem na WiFi jest też EMP, tylko to też trochę świni środowisko.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok