Utylizacja złomu elektronicznego - Warszawa

Czy orientujecie się jaka firma na terenie Warszawy zajmuje się utylizacją złomu elektronicznego?

Leszek

Reply to
Leszek

Pytam dlatego bo zamierzam odkupować od firmy utylizacyjnej pewne podzespoły potrzebne w serwisie.

Czyżbym pierwszy wpadł na taki pomysł?

Skoro jest to możliwe na szrotach samochodowych to czemu nie zrobić tego w elektronice?

Leszek

Reply to
Leszek

Witam w Polsce w wielu miastach działa f-ma Remondis - ja w trojmieście utylizowałem przez nich medyczny sprzęt elektroniczny

Pozdrowienia mk

Reply to
mk