Uszkodziłem pioniera.

Witam :) Niechcacy uszkodziłem tuner cyfrowy 1530 Wyciołem śrubokrętem cos takiego oznaczone IC3006 W manualu znalazłem ze jest to coś takiego TC7SZ126FU Gdzie cos takiego mozna kupic?? Czy musi być identycznie to samo czy moze bys jakis zamiennik. Dzieki za pomoc

Reply to
Savior

Savior napisał(a):

gratuluje :D

-sory, nie mogłem sie powstrzymać :))))))))))

bullet

Reply to
bullet

Gdybyś użył google.com to byś wiedział co to:

Pszemol

Pszemol napisał(a):

a gdzie cos takiego bede mógł kupić ??

Reply to
Savior

bullet napisał(a):

Lepiej jak powiem prawde jak miałbym sciemiac ze kupiłem pionka bez tegogo TC7...

Reply to
Savior

W kazdym DOBRYM sklepie z czesciami elektronicznymi.

Reply to
PAndy

PAndy napisał(a):

a są takie sklepy dobre internetowe ?? bo mieszkam w takim małym miaste4czku gdzie moge zzapomniec o "dobrym" sklepiej Dzieki i tak za pomoc

Reply to
Savior

Savior napisał(a):

W miej dobrym sklepie możesz pytać o 74HC126 - w uproszczeniu zawiera 4 takie małe scalaczki w sobie, pozostałe bramki po proctu lutujesz do masy.

Reply to
Daniel Dawid <Light'I> Majewski