Uruchomienie USI na ATiny26

Walczę, walczę i wywalczyć nie mogę :( Mam sobie uC ATiny26, do którego podłączam urządzenie sterowane przez SPI (jest to łańcuch '595). Do zarządzania nim chcę sobie zatrudnić USI ze wspomnianego tiny. Jednakże jakbym nie próbował to mi to ustrojstwo nie działa. Program piszę w AVR Studio. Niestety jego symulator nie obsługuje jeszcze interfejsu USI więc symulować sobie nie mogę. Próbowałem już zrobić ctrl-c, ctrl-v z noty od tiny26 i tamtejsze przykłady (oba) mi nie działają. Dlatego zwracam sie do grupy z prośbą o to czy ma ktoś jakiś przetestowany kawałek kodu który używajac USI wysyła poprawnie jakieś dane :/ Niestety w kwestii użycia USI i archiwum grupy milczy, podobnie jak google (albo nie potrafie znaleźć). Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

Reply to
Mateusz Majchrzycki

Pewnego dnia Mateusz Majchrzycki snipped-for-privacy@spam.spam nastukał(a):

Jak to w pewnym dowcipie było: "O ja głupia c***!!!". Tak kombinowałem, tak mataczyłem a zapomniałem żeby w '595 dane z rejestru wywalać na wyjście za pomocą impulsu na ST_cp. Serdecznie grupę przepraszam za zaśmiecanie i obiecuję poprawę :)

Reply to
Mateusz Majchrzycki