uczuleni na wifi

W dniu środa, 23 września 2015 11:41:28 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

Dooobre, nie słyszałem o tym :)))))

Reply to
Jarek P.
23 września 2015 09:50 Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w news:mttles$6mn$ snipped-for-privacy@srv.chmurka.net ... : : >

: > Najbardziej mi utkwiło takie, gdzie dziecko (na filmie miało już lat : > kilkanaście) nie miało w ogóle rąk, a dokładniej: miało same tylko dłonie, : > wyrastające bezpośrednio... z barków! Przyśnić się może... : >

: Jak chodziłem do podstawówki, często widywałem takiego chłopca (trochę : starszego od mnie). :

Ale gdzie? W Polsce? Zdawało mi się, że w naszym nieszczęsnym kraju — lek ten dostępny nie był. No ale możliwe, że ktoś go z zagranicy przywiózł, mniej czy bardziej legalnie. A na jaki rocznik oceniałeś jego wiek, czy on w ogóle *mógł* być ofiarą Talidomidu? No bo czaso-zakres jest ograniczony "od dołu" datą wprowadzenia preparatu na rynek, a zaś od góry — jego wycofaniem. Po tych (b. licznych, i alarmistycznych) doniesieniach medialnych, to chyba nikt nie był tak szalony, aby go stosować. A zmierzam tu ku konkluzji, że *mogły* w tym (lub zbliżonym) okresie wystąpić bardzo różne czynniki, które wywoływały bardzo

*znacząco* podobne skutki.

: : Ktoś mi kiedyś powiedział, że to są skutki stosowania DDT : i przyjąłem to jako pewnik nad którym się nigdy nie zastanawiałem. :

Ano właśnie, winne mogły być: DDT, defolianty, promieniowanie (czy to naturalne, czy z częstych wtedy, próbnych wybuchów jądrowych), jakiś tajemniczy wirus, nadmierne łykanie wielu różnych leków *jednocześnie*, i ciort jeścio znajet — co. Ale zaznaczyć mi wypada, że przecież koledzy grupowicze pisali (w tym samym wątku), że wykazano zbieżność tych (wszak tak bardzo charakterystycznych) rodzajów kalectwa — z zażywaniem Talidomidu, lecz... Lecz trzeba jeszcze uwzględnić dwie, bardzo ważne — okoliczności. Otóż: gdy już pierwsze odszkodowania sądy nałożyły na producenta, to matki okaleczonych dzieci miały

*istotny powód* twierdzić (i może często-gęsto: kłamliwie), że ten preparat przyjmowały. A po drugie: firma mogła nawet przeprowadzić całkiem *rzetelnie* testy na szkodliwość, ale nie mogła przecież wykluczyć zgubnego współ-oddziaływania Talidomidu, ale (uwaga!) branego równocześnie z jakimś (jednym, spośród *tysięcy*!) innym medykamentem. Tudzież współ-zatruwania, ale dopiero wraz z wymienionymi na początku akapitu (poczynając od DDT) innymi, mnogimi czynnikami.

Ale za bardziej prawdopodobne uznałbym zgubne ko-incydencje z działaniem innych leków. No bo z opisów wielu kolegów wynika, że ten preparat nie miał tak naprawdę ściśle określonego działania, na jasno postawioną diagnozę. Że kobiety

*mogły* go brać jako panaceum. A kto tak postępuje, ten *może* mieć rozbuchane, nadmierne przywiązanie do łykania takiego, czy innego lekarstwa — za każdym razem gdy z dowolnego powodu poczuje się nieco tylko gorzej. No i mogło być tak, że Talidomid w połączeniu z miksturą z jakichś specyfików łykanych szczególnie często przez te nieszczęsne niewiasty — wywoływał to zgubne działanie. Gdyby tak było, to czy należałoby uznać, że producent tego jak raz specyfiku — był winien, czy tej współ-odpowiedzialnej pastylki?

Na koniec warto dodać, że przede wszystkim w Ameryce (ale nie tylko) wykształcił się odruch łykania lekarstw z byle powodu, co jest dla człowieka, jako gatunku — baaardzo groźne, bowiem *musi*, w tym, czy innym wypadku, prędzej raczej niż później — doprowadzić do uszkodzeń naszego genomu. A jak "naszego" — to przecież też i potomków.

Przypomina mi się "mantra", z filmu "Seksmisja", słowa padające gdzieś z głośniczka, z charakterystyczną "pseudo-syntetyczną", podwyższoną barwą głosu:

— Weź pigułkę. Weź pigułkę. Weź pigułkę!

Ha! To już lepiej zafunduj sobie... lewatywę, może być z kawy (*1). Będzie zdrowiej!

(*1) z filmu "Krokodyl Dandee 2"

Reply to
(c)RaSz
23 września 2015 11:08 Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w news:56026c10$0$27507$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl ... :W dniu 2015-09-23 o 10:01, Piotr Gałka pisze: : >

: > (...) : >>

: > Spotkałem wypowiedź gościa, który pisał coś takiego, że nagle zaczął : > mieć problemy z zaśnięciem. Po kilku bezsennych nocach zaczął się : > zastanawiać co się te kilka dni temu zmieniło i skojarzył, że włączył : > router wifi (akurat miał go w tym pokoju w którym spał). Wyłączył i : > pomogło. Pisał, że nigdy wcześniej nie słyszał, że taki może być skutek. : : Ciekawe czy tak samo by było jakby nie wyłączył a tylko zamiast anteny : dał terminator? Wcale bym się nie zdziwił gdyby powodem były jakieś : piszczące rdzenie przetwornic albo coś w tym rodzaju. : : (...) : : DD :

No i mi przyszło do głowy, że to jakieś akustyczne, wyjątkowo wredne, a jednak niesłyszalne impulsy. W każdym bądź razie swój ruter podłączyłem do sieci za pośrednictwem timera, który go o zadanych godzinach włącza, i wyłącza. I wiecie co? Dziwne, ale timer zaczął mieć... kłopoty, z wybudzeniem się. Co to może znaczyć?

Reply to
(c)RaSz

Użytkownik " (c)RaSz" <NO_SPAM snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56027eeb$0$19933$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Gdańsk - Brzeźno

Załóżmy, że rocznik 1955, ale ze sporą tolerancją bo pamiętam jak wyglądał (w sensie wieku), a nawet w którym miejscu go ostatni raz widziałem, ale nie pamiętam jaki ja wtedy byłem jak go widziałem (mieszkałem tam ponad 20 lat a i teraz tam bywam). Ostatni raz jak go widziałem to na pierwszy rzut oka go nie poznałem. Zwróciłem uwagę na wiszące bez ruchu ręce w skórzanych rękawiczkach w środku lata i dopiero wtedy jak się dokładniej przyjrzałem i zauważyłem, że to protezy to go poznałem. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Chińska przetwornica hałasowała na granicy słyszalność?

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

W dniu 2015-09-23 o 13:28, (c)RaSz pisze:

Że timer nie spełnia norm EMC?

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

O piszczących rdzeniach to mi nawet mówił instalator, którego robotę doglądałem gdy zakładał netu u teściowej. Mieli jakiś model routera, który wycofali, a ludziom w domach powymieniali na coś lepszego. Bo piszczał jak wściekły nietoperz i ludzie na to się skarżyli.

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@cxxx.pl napisał w news:mtu2oo$ts9$ snipped-for-privacy@srv.chmurka.net... : : (...) : > A na jaki rocznik oceniałeś jego wiek, czy on w ogóle : > *mógł* być ofiarą Talidomidu? : : Załóżmy, że rocznik 1955, : P.G. :

No nie wiem, na ile wspomniana przez Ciebie tolerancja błędu była duża, ale jeśli mniejsza niż rok, to (cytuję za Wiki): Talidomid był sprzedawany bez recepty w latach 1957–1961

— czyli blisko. Dodam jeszcze, że Wiki podaje, iż owa substancja ma dwa enancjomery, ale... Ale patrzę na ich schemat tu:
— no i zabij mnie, a nie widzę między nimi różnicy, chociażem chemik. No ale ch~ organiczna zawsze mnie przerażała, to może dlatego. Wiki podaje, że o ile jeden z enancjomerów wykazał bezsporne działanie teratogenne, to drugi z nich "oczyszczono z zarzutów", i wykazano, że jest lekiem bardzo cennym. Obecnie jego odpowiednia forma wróciła do łask, i jest stosowana w "leczeniu" AIDS (piszę w cudzysłowie, wszak to choroba nieuleczalna!), tudzież kilku rodzajów raka.
Reply to
(c)RaSz

W dniu 2015-09-23 o 14:41, (c)RaSz pisze:

Wzór jest ten sam ale w tym przypadku liczy się struktura przestrzenna - jeden jest prawo a drugi lewo skrętny.

Reply to
Gregoriusx

Użytkownik "Gregoriusx" snipped-for-privacy@as.com napisał w wiadomości news:mtu9ie$kdu$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl... :W dniu 2015-09-23 o 14:41, (c)RaSz pisze: : : >

— no i zabij mnie, a nie widzę : > między nimi różnicy, chociażem chemik. No ale ch~ organiczna zawsze : > mnie przerażała, to może dlatego. : : Wzór jest ten sam ale w tym przypadku liczy się struktura przestrzenna - : jeden jest prawo a drugi lewo skrętny. : : -- : Gregorius :

Ejże, nie doczytałeś. Chociaż z organicznej byłem słaby, to jako chemik wiem, co to jest "struktura przestrzenna". Rzecz w tym, że na rycinie, w prawym górnym rogu uwidocznione są 2 enancjomery: "R", oraz "S". I wydają się być

*identyczne*. Jakoś nic nie sygnalizuje ich odmiennej chiralności!
Reply to
(c)RaSz

Są biologiczne skutki, ale dotyczy zupełnie innych przypadków (natężenie, częstotliwość). Akcja na 99% na wyłudzenie odszkodowania,

1% autentyczna choroba psychiczna. Dziwi, że sąd nie zrobił wizji lokalnej i testów (w których skarżąca musiałaby wskazać wyłącznie organoleptycznie kiedy i skąd emitowane jest owo wifi w kontrolowanym otoczeniu).
Reply to
slawek

stary mandziejewiczowy numer, jak się kogoś nie lubi bez powodu to się robi z niego wariata... gdzie ja to widziałem? pytanie retoryczne: oczywiśicie w żydokomunie europejskiej...

ale pytanie bardzo ciekawe, jakieś 20 lat temu oglądałem taki program labolatorium, zdjeli z anteny kiedy musieli by pokazywać skurwysynizm po, ale w tym programie poazali szczura który chodził jak mu gość na laptopie kazał... na plecach nosił jeszcze taką dużą płytę ze scalkami DIP... jak pisałem od tego czasu minęło ze 20 lat... mam dalej pytać i opowiadać?

Reply to
platformowe głupki

slawek pisze:

To żeś pojechał, babeczka ma jakieś tam objawy, nie ma zmysłu namierzania i wykrywania nadajników.

Reply to
AlexY

Użytkownik " (c)RaSz" <NO_SPAM snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56029dee$0$8372$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jakim cudem rok! Zdecydowanie większa niż rok. Jakby chodził do naszej szkoły to pewnie bym dokładniej wiedział, ale nie chodził. Za pierwszym razem pisałem, że starszy ode mnie (ja 58), ale potem nabrałem wątpliwości. Jak ostatnio go widziałem to już miał wzrost dorosłego, ale widziałem go na ulicy którą wracałem z podstawówki i od tramwaju (z liceum i ze studiów) i nie mam pojęcia kiedy to było, bo to było jeden raz po długiej przerwie i koniec. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Użytkownik " (c)RaSz" <NO_SPAM snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5602b1e9$0$8376$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Zobacz w środku przy azocie...

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" napisał w news:mtums9$6sn$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl ... : : : > Rzecz w tym, że na rycinie, w prawym górnym rogu : > uwidocznione są 2 enancjomery: "R", oraz "S". I wydają się być : > *identyczne*. Jakoś nic nie sygnalizuje ich odmiennej chiralności! : : Zobacz w środku przy azocie... :

Jakoś tak poprzednio zerkając nie pomyślałem, żeby te ilustracje sobie powiększyć, ale już to zrobiłem, wcześniej niż zapodałeś podpowiedź, no i na powiększeniu dopiero widać, że jakaś-tam różnica (baaardzo... subtelna) jednak jest. Swoją drogą nie wiedzieć czemu owe ilustracje trzeba otwierać (powiększać) osobno? Aby się nie nudzić?

: -- : Telespamerzy: : 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048 : 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205 616279900 222478190 :

— a czym Ci oni dopiekli?
Reply to
(c)RaSz

Wed, 23 Sep 2015 17:38:21 +0200 platformowe głupki snipped-for-privacy@go2.pl napisał:

Labolatolium

Reply to
__Maciek

W dniu wtorek, 22 września 2015 19:32:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

stchebel