UART -> modu? bluetooth

Mam problem z komunikacją UARTA -> moduł bluetooth. 3 sytuacje :

  1. Wyjście Tx Konwertera RS232->UART (max232) podpinam na wejście Rx UARTA w module i wysyłam komendę AT ... działa

  1. Wyjście Tx UARTA Atmegi8 podłączam na wejście Rx UARTA w module i wysyłam tą samą komendę ... nie działa

  2. Wyjście Tx UARTA Atmegi zwieram z wyjściem Tx konwertera RS232-
UART i podpinam do wejścia Rx modułu. Komendę wysyłam z Atmegi (t.j.

w punkcie 2) ... działa ...

Wygląda mi, że wyjścia są na tych samych poziomach napięć ( wspólne zasilanie wszystkich bloków)...

AAAA. PS oba wyjścia są na 5V a wejście na 3,3 więc mamy dzielnik rezystancyjny 22k / 33k (GND)

Będę wdzięczny za odpowiedź ... Pozdrawiam

Reply to
wonderland

Jedyne co mozna stwierdzic na podstawie Twojego opisu to:

- niepoprawne parametry transmisji jak: baud rate, stop bits, parity

- nieuwaznie zamieniles linie RX TX...

- modul BT wymaga sprzetowego sterowania przeplywem, wystarczy CTS/RTS podpiac do 0 (masy)

- zmniejsz wartosci w dzielniku o jeden rzad na 2k2 / 3k3, zbyt duze wartosci w polaczeniu z pojemnosciami na liniach modulow skutecznie calkuja sygnal przy wiekszych baud rate...

pozdrawiam JU

Reply to
Janusz U.