bluetooth

Imam SE k700i. nemogu se spojit na raèunalo putem bluetooth adaptera Yakumo BlueportPRO Class I!! Pomoæ!!!! Bluetooth je ukljuèen i na mobitelu i na raèunalu!!

Reply to
gmaz

gmaz (Tue, 25 Oct 2005 00:30:40 +0200):

ja kod sebe prvo moram na kompu dozvolit pristup mobom, tj. ako hocu upravljat kompom pomocu moba moram iz aplikacije koju sam dobio sa bluetooth adapterom prvo pronaci mob pa onda pokrenuti daljinsko upravljanje na kompu nakon cega me na mobu pita da li zelim zapoceti daljinsko upravljanje.

--
Trans corpus meum mortuum. - Over my dead body.
Reply to

Yakumo

moras prvo uparit uredjaje i upisat pristupnu sifru koja je obicno cetiri nule ....

Reply to
GD