Trzeszczący mp3 Player

Od kilku dni Zoltrix Z-Cyber Zling Slot VX zaczął mi trzeszczeć- pierwszy utówr gra normalnie, a kolejny gdy sobie sam automatycznie przechodzi to pojawiają się metaliczne trzaski i pogłosy z rytmem muzyki- vocal idzie normalnie. Z kolei gdy ten sam utwór ręcznie przełącze przed końcem kolejnego to gra normalnie- czyżby pamięć flash siadała- bo troche cykli zapisu/odczytu przez 3 lata przeszła. Ktoś spotkał podobne objawy?? Postaram się zdobyć karte MMC/SD i zbadać czy na zewnętrznej pamięci będzie to samo. Dzieki. Pozdrawiam.

Reply to
Kafar

Kafar napisał(a):

A firmware od nowa wgrałeś?

Reply to
Padre_peper

Nic nie zmieniałem- a właśnie skąd jakiś nowy wziąść. Kumplowi tak samo się rok temu działo to jego jeszcze gwarancja stykła i było napisane- zmiana jakiejś gumki i firmware na nowszy- ja go rozkręcałem i wszystko w środku jest tak upchane że tam gumki żadnej nie widać.

Reply to
Kafar

Kafar pisze:

Irek_K