[Trójmiasto] szukam sklepu

od dłuższego czasu szukam zwykłego, najzwyklejszego nawet dziadoskiego przewodu słuchawkowego lub innego trójżyłowego z metra. muszą być koniecznie

3 żyły lub 2 i ekran w jednym przewodzie o srednicy ~3mm. nawet mam taki w ręce (przedłużacz jack 2m). pełno jest ich w sklepach ale gotowych z jackiem na końcu lub obu końcach (długość max 5m) ale nie ma samego przewodu z metra. są czterożyłowe o srednicy ~5mm a nie ma nigdzie takich jak szukam. jest w Trójmieście jakaś hurtownia, gdzie mozna kupić coś takiego.

pozdrawiam PC

Reply to
Pablo C

Aprovi we wrzeszu na Hallera jest przewód 2 + ekran o srednicy 4 mm

Reply to
Barman

zwiedziłem sobie kilka sklepów m.in. aprovi i nie ma :-(

PC

Reply to
Pablo C

Użytkownik "Pablo C" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bvoh7d$bqn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

No co ty wszedzie sa takie sklepy! Ja tam mieszkam prawie na wsi i w kazdym sklepie jest cos takiego :)

Reply to
Karakon

ja też tak myślałem dopóki nie zacząłem szukać :-(

PC

Reply to
Pablo C

tu patrzyłeś: