[Troche NTG] PSpice 6.3 i Windows 2000 :(

Cześć

Możek ktoś by mi mogl pomoc - nie potrafie zainstalowac PSpice`a 6.3 w systemi Windows 2000 - wywala mi komunikat:

SHADOW caused a General Protection Fault in module ~TMP1159.EXE at 0002:0269.

Choose close. SHADOW will close

Miał juz kiedys ktos taki problem?? Moze potrafilibyscie cos poradzic- przeszedlbym na nowsza wersje, ale taka dysponujemy na uczelni i mamy za darmo.

Dzieki

Reply to
bartek kolodziej

bartek kolodziej napisal(a):

Zacznij stosowac LTSpice - jest darmowy i naprawde niezly.

Reply to
Marcin E. Hamerla