tranzystory sanken?

A ja słyszałem że tranzystory Sankena mają bardziej kwieciste basy bo mają grubsze nogi , a dzięki lepszeniu mocowaniu pod śrube M4 nie drgają przy wysokich tonach.

Dodam w tajemnicy że dzięki najnowszemu procesowi wytwarzania są bardziej dopasowane do złotych kabli przez co redukuje się falę stojącą w pomieszczeniu odsłuchowym.

:)

Adam

No, tranzystory mamy rozne. I byc moze nawet najlepsze sztuki do wzmacniacza robi Sanken. Ale niemal na pewno nie wystarczy sie popatrzec na producenta.

Górski Adam napisał(a):

które działają jak filtr dolnoprzepustowy :)

MK

Reply to
MK