Trafopowielacz 61742-1012B

Poszukuję trafopowielacz o symbolu 61742-1012B (UJ29JJ). Jeżeli ktoś ma na zbyciu to chetnie odkupię. Paweł M

Witam, Chyba tak, teraz przyj¿a³em sie tej dwójce i wygl±da jak Z. Postaram siê to jeszcze ustaliæ z koleg±, który spisywa³ ten numer, czy jest na pewno Z. Jest to trafo do monitora. Ile kosztuje przesy³ka takiej czê¶ci? podrowienia Pawe³ M

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Reply to

Witam! Jeszcze raz ja (Pawe³) sprawdzi³em na Waszej stronie warunki wysy³ki. Wiêc nie musisz fatygowaæ siê z odpowiedzi± na moje pytanie. jeszcze tylko upewniê siê o symbol i z³o¿ê zamówienie. Pozdrowienia Pawe³ M> Witam,

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Reply to
Pawe³ M.

Serdecznie zapraszamy :)) My¶lê, ¿e to jednak jest Z :)

pozdrowienia, Mariusz

- sklep z trafopowielaczami do monitorów

nie

siê o

Reply to
trafopowielacze