Disassembler do 89s53

Witam!

Poszukuję disassemblera do mikrokontrolera 89s53 od ATMEL'a. Przeryłem już googla, ale zapytania w stylu "8953 disassembler" i temu podobne nie zwróciły żadnych ciekawych linków. Jeżeli ktoś ma namiary na działający disassembler do

89s53, to byłby bardzo dźwięczny.

Fishman

Reply to
Fishman
Marek Dzwonnik

No właśnie nie wiem, czy te tony dadzą mi to co trzeba. W końcu '53 różni się nieco od '51 - więcej ramu, więcej rejestrów, więcej liczników... czy do tego nie ma nowych rozkazów? Bo średnio na jeża widzę analizę kodu z dzurami... ;)

Fishman

Reply to
Fishman
Reply to