Trafo do RS485

Kochani,

pomóżcie zdobyć trafo do układu izolowanego interfejsu RS485 MAX3535E. Oto możliwe typy/równoważniki:

TGM-040 500VRMS TGM-240 2000VRMS TGM-340 3000VRMS HALO Electronics, Inc. TGM-340 4500VRMS

BH Electronics, Inc. 500-2582 2000VRMS

pdf

Coilcraft, Inc. Q4470-C 1500VRMS

44-1236-730595
78253335 1500V

Newport/C&D Technologies

76253335 4000V
95062 1250V

Midcom, Inc.

95063 1250V

PCA Electronics, Inc. EPC3115S-2 700V DC

Rhombus Industries, Inc. T-1107 1800VRMS

Premier Magnetics Inc. PM-SM16 1500VRMS

To trafo słuzy do zasilenia wtórnej - izolowanej strony i jest malutkie, bo odstarcza paręnaście miliamperów.

Z próśb o sample nic mi nie wyszło, mimo że jestem, oczywiście, skłonny zapłacić.

Ukłony

Roman Rumian

P.S. Program próbkowy Texas Instruments zostanie wznowiony - wiem to z dobrego źródła.

Reply to
Roman Rumian

Dobry wieczór,

Użytkownik Piotr Gałka napisał: (...)