to nie banan, to wtyczka -->> pomozecie?

witam, pomozcie, potrzebuje kupic wtyczke do mojego zasilacza do mojego notebooka toshiba portege 3490CT, ~ jak dla mnie to chyba dosyc nietypowa wtyczka (pozostale toshiby maja zwykla okragla a ta ana zlosc jest taka wlasnie), zamiescilem jej dokladne zdjecie, pod linkiem:

byc moze jest to jakas standardowa wtyczka ktora "idzie" ghdzies w sklepie kupic, u siebie na wsi w zadnym sklepie elektronicznym nie maja, pomozecie?

pozdrawiam

Reply to
robert

robert napisał(a):

A jaki rozstaw styków we wtyczce(gnieździe) i jakie wymiary mają same styki w gnieździe?

Reply to
badworm

robert napisał(a):

To możesz przejść się do sklepu elektronicznego i popytać o wtyczki dwupinowe do goldpinów(seria BLS) lub coś podobnego o rozstawie styków

2,54mm. Może jakąś wtyczkę po ewentualnym docięciu uda się dopasować. A jak nie to możesz jeszcze próbować rzeźbić wtyczkę samemu - wziąć styki z takiej wtyczki do goldpinów(jeśli będą w stanie wejść na kołki w gnieździe), zaizolować każdy osobno w rurkę termokurczliwą a następnie oba razem wpakować w jeszcze jedną rurkę.
Reply to
badworm

tenkju sou macz!

pozdrawiam