TME zwalnia ?

Ostatnio mam wrażenie, że wysyłka trwa u nich coraz dłużej. Kiedyś zamawiając przed godz. 17 wysyłali tego samego dnia. Wczoraj zrobiłem zamówienie o 13, do dziś ani widu ani słychu o wysyłce...

Co się tam u nich dzieje ?

Reply to
sundayman

W dniu 20.01.2023 o 14:05, sundayman pisze:

Inwentura?

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

W dniu 20.01.2023 o 14:05, sundayman pisze:

Jeszcze troche a mouser bedzie szybszy.

Reply to
Ghost

niedziela, 22 stycznia 2023 o 12:06:22 UTC+1 Ghost napisał(a):

Świat się kurczy. Zamówienie złożone w Farnel-u przed godz. 18, na następny dzień przed godz. 12 jest już u mnie. A przesyłka idzie z Anglii ... I najważniejsze, koszt przesyłki za 0zł.

Reply to
pytający