Tesco - etykiety z e-papieru

Użytkownik J.F. napisał:

Bo one tak wyglądają, coś jak papier gazetowy, mam kindla.

Reply to
AlexY

Użytkownik LeonKame napisał:

[..]

Przygłupy pracują wszędzie, i skorzystają z każdej okazji "zaoszczędzenia" paru dolców.

Reply to
AlexY

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news:l40s9t$ak6$ snipped-for-privacy@dont-email.me... (mleko)

No, nie musi, będzie, jak sobie producent ustali i sklep marżę dołoży. Może, nie musi, wyjść tyle samo, jak i zupełnie inaczej.

Chodzi o zasadę.

Ostatnio mam dużo czasu, ale zdrowia mało.

No, ja muszę mieć coś, choćby do popicia leków. Na szczęście nie mam jeszcze takich, które były by na sytuacje wymagające natychmiastowej korekty, ale może się okazać, ze się pojawią. I mieć czym popić, a czekać aż sie woda na herbatę zagotuje... Oby nigdy. Ja wolę kupić za cenę na cenówce, to niech napisą 10 zyla, jak się na to zdecyduję i tyle mi kasa wybije, to już wtedy jest mój problem. Czy się pieprzyć z odzyskiwaniem tych 10 groszy...? No, czasem ma się akurat tyle pieniędzy przy sobie ile kosztuje dany soczek według cenówki, a tu nagle o 10 groszy wybija więcej, to sory, cenówka daje 6.19, a kasa tłucze

6.29... To sklep dostał kontrolę w Wojewódzkiego wydziału handlu (nie pomnę teraz dokładnej nazwy), wprawdzie niezgodności cen nie znaleźli (sprawdziłem później, nadal była), ale kontrola się czegoś innego doszukała i osoba odpowiedzialna za ceny miała trochę smrodu. A wystarczyło, żeby te 10 groszy oddali i ja bym do WIIH (o... chyba Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej... a może nie... no, nie pomnę) nawt palcem nie kiwnął. Żeby chociaż przeprosili, że nie mogą oddać, a tu się jeszcze stawiali, to dostali co chcieli. Ja bym da te 10 groszy w prezencie, jeśli tylko by sie zachowali po ludzku.
Reply to
ACMM-033

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news:l478qp$vuo$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

I sklepy, oraz producenci korzystają z należnych im praw rynku.

W rzeczy samej.

Cóż... gdyby nie bezczelność obsługi, która uważała, że pewne zasady nie obowiazują, to bym sobie odpuścił. Mnie naprawdę nie bawi takie coś, ale czasem trzeba uderzyć... Ja sobie pójdę do innego sklepu (czyli "GDZIE INDZIEJ"), ale do tego momentu cała rzesza klientów "TAM" zajdzie i będzie narażona na to samo. Ja bym wolał rozwiązać problem i dążyłem do tego, ale nie chcieli, to nie było wyboru, musiałem spowodować "przyłożenie".

Reply to
ACMM-033

U¿ytkownik "Micha³ Lankosz" napisa³ w wiadomo¶ci news:l3opip$84q$ snipped-for-privacy@somewhere.invalid...

No ale pisales, ze po odcieciu zasilania zgasla. Epapier nie potrzebuje zasilania dla podtrzymania obrazu.

Reply to
Ghost