TDA 7240a problem

Zbudowałem wzmacniacz ww wzmacniacz, według schematu znalezionego w nocie katalogowej. Niestety po podłączeniu do instalacji samochodowej głośnik "pyka" im głośniejszy sygnał tym pykanie częstsze. Po odłączeniu sygnału jest cisza, po dotknięciu ręką głośnik burczy. Jak można wyeliminować to "pykanie" w domu podłączałem i było ok. Wszystko jest połączone na pająka, tak tylko do testów.

Reply to
MAYDAY

blur napisał(a):

z wyjścia głośnikowego, ale ustawionego na min radio na 1 w skali do 40. Nie chcem ingerować w elektronikę radia.

Reply to
MAYDAY

blur napisał(a):

miałem kiedyś normalny wzmacniacz podłączany przez kondensator do 1 przewodu głośnikowego, chciałem tak samo podłączyć, nie bardzo rozumiem jak to zbocznikować, czy mógłbyś jakoś wytłumaczyć.

Reply to
MAYDAY

nuclear napisał(a):

więc jak to podłączyć?

Reply to
MAYDAY

nuclear napisał(a):

no nie bardzo, bo już napisałem że wtedy pojawia się to pykanie w głośnikach.

Reply to
MAYDAY