taśma zabezpieczająca z nićmi nylonowymi

Witam,

w urządzeniach elektronicznych stosowana jest przezroczysta taśma zabezpieczająca z równolegle ułożonymi nićmi/sznurkami nylonowymi. Najczęściej zabezpiecza połączenia gniazdo-wtyk przed rozłączeniem. Jest bardzo trwała, odporna na zerwania (w poprzek włókien) i posiada bardzo trwały klej. Praktycznie nie da się jej oderwać bez zniszczenia/rozdarcia. Pomożecie czego szukać? Jak to się nazywa i gdzie to kupić?

Pozdrawiam, Daniel

Reply to
DaNsOuNd

in <news:613f534a$0$522$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>

user DaNsOuNd pisze tak:

zawsze chciałem o to zapytać ;)

PiteR

W poniedziałek, 13.09.2021 o 20:40, PiteR napisał:

To nie są nici/sznurki nylonowe, tylko włókna szklane. Wystarczy wpisać na Alledrogo "taśma klejąca zbrojona włóknem szklanym" i jest. Dobre, bo polskie.

Reply to
Collie

W dniu 2021-09-13 o 22:00, Collie pisze:

Dzięki za pomoc. Byłem przekonany że to nylon jest, może dlatego nie mogłem znaleźć.

Reply to
DaNsOuNd