taśma z inwenterem

Witam Szanownych Grupowiczów!!!

Poszukuję taśmy świecącej z inwenterem o wymiarach 3000 mm x 450 mm. Jeśli znacie producenta lub dystrybutora to będę wdzięczny!!!

Dziękuję i pozdrawiam Sylwek

Reply to
Slaey" <slaey([Nie

jak mysle chodzi ci o inwerter. na allegro poszukaj w rzeczach do modowania kompow, zreszta pewnie wlasnie o to chodzi

Reply to
PAndy

Witam

Jeśli chodzi natomiast o taśme świecącą elektroluminescencyjną to zajrzyj na

oni robią takie folie bodajże w Krakowie

Pozdrawiam

Jarosław Grolik

Folia świecąca 10x10 cali (czyli 254x254 mm) potrzebuje 70 mA przy

340Vpp prostokątne (ok. 12W) i częstotliwości ok. 1 kHz... Wróciłem z trasy i nawet mi się nie chce liczyć, ile zeżre taki transparent. Ale jakby co, to przetwornicę do tego oczywiście sklecę ;-)

Ale tam jest zalecane 400Hz :-)

Może być i 400 Hz - będzie trzeba albo wyższe napięcie albo pogodzić się, że słabiej zaświeci.