taśm LED

Mon, 11 Sep 2023 09:03:12 +0200, Myjk

Działa, jeszcze tylko piórka i będzie komplet. ;)

Reply to
Myjk

W dniu 22.09.2023 o 20:08, Myjk pisze:

a potem wkurw i wylaczenie

Reply to
Ghost

W dniu 22.09.2023 o 20:51, Ghost pisze:

Z jakiego powodu? Ja w swojej wersji z "białym"światłem z RGB mam już >6 lat i nie narzeka nikt...

Reply to
Rutkowski, Jacek

W dniu 22.09.2023 o 21:39, Rutkowski, Jacek pisze:

bo wali po oczach bez potrzeby?

Reply to
Ghost

W dniu 24.09.2023 o 22:28, Ghost pisze:

Moje >15m LEDów zasilane jest w trybie czuwania z trafo 3W a po wyzwoleniu odpalany jest zasilacz 12W.

LEDy pracują z wypełnieniem 23% a w czuwaniu na 3% więc nie razi w oczy...

Reply to
Rutkowski, Jacek

W dniu 25.09.2023 o 23:14, Rutkowski, Jacek pisze:

szczegolnie jak wstaniesz w srodku nocy

Reply to
Ghost

W dniu 27.09.2023 o 07:33, Ghost pisze:

Sto lat temu gdy miałem swój pierwszy naręczny zegarek LCD, to światełko w nocy tak raziło, że odczytanie godziny było niemożliwe.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 27.09.2023 o 07:33, Ghost pisze:

Moje stopnie nie świecą w oczy tylko paski schowane pod trepami świecą na niższe trepy. schody mam z komunikacji na górze do salonu natomiast w sypialniach go nie widać. Żeby zobaczyć trzeba wyjść z sypialni na górze i wtedy podczas podchodzenia do schodów jest czuwanie. Dopiero podejście pod schody wyzwala "całą" 23% jasność. Odbite światło mi ani nikomu z domowników nie przeszkadza. Może jesteście jakoś bardzie wrażliwi albo łóżko macie pod schodami...

Reply to
Rutkowski, Jacek