Tani układzik ściemniacza dotykowego

Miałem taki pomysł zrobienia czegos takiego. Myśle że najlepszym rozwiązaniem będzie układ SLB0587 (niestety troche drogi ok 15zl) albo HT7700A (tego nawet nie wiem gdzie szukac)... Gdzie tanio moge kupić te scalaki albo moze znaleźć jakiś inny pomysł na taki ściemniacz?

Pozdrawiam Piotr

Reply to
BYRRT!

Użytkownik BYRRT! napisał:

Tani, drogi... Zwykły włącznik krajowy, prezyzwoitej jakości kosztuje 10zł. Za ile byś chciał "tanio" kupić dedykowany układ scalony do urządzenia które kosztuje gotowe z 80zł? W cenie przesyłki???

Reply to
A.Grodecki

Gotowe powinno mieć atesty, obudowę, wliczona robociznę marże sprzedawcy, hurtownika, opakowanie itp... Nie dziw się że szukam taniego scalaka...

Pozdrawiam Piotr

Reply to
BYRRT!