Tanie aku NiCd

Czołem.

Mój syn do zabawek podbiera mi akumulatory ze sprzętu foto. Trzeba ukrócić proceder :) Wczoraj widziałem w sklepie aku NiCd wymiar duży paluszek 800 mAh w cenie 5 zł/szt, firma krzak&company. Ładowarkę mam, jest sens kupić takie coś i ile toto pożyje ?

Reply to
PeJot

Mam pare takich:) Prawdopodobnie te 800, to "nieco" na wyrost jest i realnie tak ok 650 by bylo:) Ale poza malym naciaganiem wartosci pojemnosci, to sprawuja sie calkiem niezle. U mnie juz jakies 2 latka niektore z takich maja i maja sie dobrze. To juz mi Varta szybciej padla.

Pozdrawiam, Janusz

Reply to
Janusz

Janusz napisał(a):

Gnębi mnie tylko fakt, że one będą zażynane do zera, a to dla NiCd oznacza skrócenie żywotności.

Reply to
PeJot

Wiekszy sens bedzie kupic na allegro. NiMH 1000mAh sa wlasnie po 5pln, 2300mAh po 8pln. Nie sa to produkty gornolotnych firm, pojemnosci faktyczne pewnie sa o

20% mniejsze, ale za to NiMH no i ceny niewiele wyzsze. Dodatkowo mozna podbierac je synowi do wlasnego sprzetu foto ;)

NiCD 1100mAh na allegro po 2,99 sa :) A mozna tez trafic na GP1300 NiMH za mniej niz 4pln.

Adam

Reply to
Adam

zapomnialem.... Zapewne zabawki syna nie sa bardzo pradozerne, bo jezeli tak, to NiCD potrafia miec znacznie wieksza wydajnosc pradowa.

I jeszcze wracajac do tematu: Markowe Energizery 2300mAh mozna miec juz za 34pln/4sztuki.

adam

Reply to
Adam

Zajrzyj na allegro najpierw.

A ile pozyje .. IMO - zabawki przezyje :-)

Adam napisał(a):

Większą od NiMh ? Z resztą nie sądzę aby tym zabawkom to zaszkodziło.

Gdzie ?

Reply to
PeJot

"J.F." napisał(a):

W takim układzie lepiej nie szukać na A. tylko kupić te 800 mAh za 5 pln/szt.

Reply to
PeJot

Dnia 2004-12-10 12:55, Użytkownik PeJot napisał:

moj brat konkretnie eksploatowal 800mAh GP... w zdalenie sterowanym autku... akumulatory zyją do dzisiaj a kupione z 6 lat temu! To jest naprawde zywotny wyrob. Niektore sie wczesniej zgubia niz padna! I nie mam na mysli tylko GP.

Reply to
mavs[NOSPAM
Reply to
Marek Dzwonnik

Tak. NiCd uzywane sa np. w narzedziach bezprzewodowych, modelach napedzanych elektrykami. Dostarczaja np. 10A podczas pracy ciaglej. NiMH nie sa w stanie dostarczyc takich pradow, chociaz widzialem ogniwa do takich zastosowan (sa drozsze).

Allegro. Mam energizery i bardzo sobie chwale. 1700mAh, maja juz ponad 2 lata a byly traktowane drakonsko - przegrzewane, zupelnie rozladowywane, trzymane na mrozie - do dzis sprawuja sie bardzo poprawnie.

Adam

Reply to
Adam

Czemu nie ?