Szukam

Poszukuje DB25 (male lub female) ale z mozliwoscia zacisniecia na tasme. Czy ktos cos takiego jeszcze sprzedaje???

Reply to
Pablo K

Pablo K:

akurat zacisnąłem 2*DB25, 1*DB9 i 1*DB36, więc są. Kupić można wszędzie i u Segora mają i w Conradzie są. Więcej (porządnych) sklepów w Berlinie nie ma. W sytuacji awaryjnej, jak krasnoludki wykupiły, jest jeszcze Farnell, RS i Bürklin, ale te ceny... Obudowy do tych wtyczek z płaskim wyjściem też są.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W artykule snipped-for-privacy@ukbf.fu-berlin.de> Waldemar Krzok napisal(a):

To ja na marginesie dodam (co prawda Pablo pisze z 3miasta), że w Warszawie odkryłem z niejakim zdziwieniem sklep Conrada przy placu Koństytucji. Byłem. Są gąbki do kolumn, przy okazji ;-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

No to we Wrocku jest tylko jeden porzadny sklep - Robotronik :-)

Towar powoli wychodzi z uzycia ..

Pablo K napisal(a):

Tak, na przyklad Scalak. Bez problemu.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Osoba podająca się za: Pablo K przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-27 10:54:

Skoro 3miasto to Aprovi. IIRC to mają takie na stanie.

Reply to
badworm