Światłowody do diod led

Witam,

Szukam światłowodów (tak się to nazywa??) do diod led smd otóż mam na płytce diody smd i chce je wyprowadzić na panel (pionowo) (na płytce jest też LCD (ze sterownikiem) i przyciski), tutaj:

taki poglądowy rysunek z wymiarami :) dioda ma gdzieś max 3,5x3,5mm Gdzie można kupić takie coś (dłuższy dało by się przyciąć :) ), w tme nie mają (,a jak by ściągali to ze 100szt ,a ja potrzebuje 2-5szt). Albo może ktoś miałby pomysł na coś takiego??

Reply to
Saper/nolin11

Użytkownik "Saper/nolin11" <nolin11_USUN snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ebf3tc$lnc$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Może kawałek pręta z pleksy ? Na dolną część pod płytą czołową nasunąć kawałek koszulki termokurczliwej i wkleić na słynną kropelkę. Pzdr

Reply to
henry1

henry1 napisał(a):

niektóre stare wieże miały takie 'przedłużacze' może mały demontaż?

Reply to
d.

henry1 napisał(a):

Wlasnie niedawno takie cos popelnilem. Wyszlo pieknie, tylko troche ciezko kupic ladny cienki pret z plexi (a moze ja tylko nie moglem znalezc?). W kazdym razie pocielem na rowne kawaleczki, konce wyszlifowalem/wypolerowalem (dol na gladko, gore na lekki mat) - pasta do zebow + filc na dremelu ;> i swietnie przenosza swiatlo, a dzieki matowej powierzchni na wierzchu - swiatlo widac pod dosc duzym katem

Wczesniej zrobilem "swiatlowody" na piechote ;) bo nie mialem nic, wiec w rurki (takie olejowane, moga byc inne, oprocz termokurczliwych oczywiscie) wlalem kleju na goraco "silikon w laskach" - ze wzgledu na mala srednice i szybkie stygniecie na koncach zrobily sie ladne kropelki zaokraglone, tez dziala dobrze.

Reply to
BartekK

hmmm, myślałem tylko że bym chciał żeby było to wypukłe :) musze pomyśleć gdzie można takie coś kupić u mnie....

Reply to
Saper/nolin11

Aby było wypukłe kawałek pręta mocujesz we wkrętarce zamiast wiertła i pilnikiem lub papierem ściernym na klocku uwypuklisz według uznania . Pzdr

Reply to
henry1

Saper/nolin11 napisał(a):

Kiedyś widziałem dokładnie to, czego szukasz -albo w Elfie, albo w Mariteksie.. Mocowane do PCB obok diody i wystawał taki pręcik do góry..

To nie jest to co mam na myśli, ale może się nada:

Michał Augustyniak

hmmm chyba na tokarce to zdziałąm, teraz musiał bym pomyśleć gdzie u siebie moge kupić taki pręt z pleksy :/ (i połazić :/ )

Reply to
Saper/nolin11

BIG THX!!!!!! Co prawda znalazłem co innego co szukam (też), otóż znalazłem złącze do tasiemki FPC (czy jakoś tak) z rasterm 0.5mm :) (potrzebuje 32pin ,a mają 30 ale sie bede pytał)

Reply to
Saper/nolin11

Z Mariteksem się nie dogadasz... może telefonicznie jak trafisz przed obiadem na jakiegoś bardziej rozgarniętego.. Ja zamówiłem kiedyś u nich taśmę kolorową 12 przewodów, 3m - taką do rozdzielania na kabelki.. za 1,50zł ..napisali, że nie mają - no to odpisuję, że coś podobnego poproszę... no i mi przysłali.. taką tasiemkę jednolitą do podłączenia LCD 20cm za 3,49zł.... także nie wierzę, że w Mariteksie ktoś zna się na elektronice..

..no ale trwało to tylko 2 tygodnie i nie musiałem tak często dzwonić... no i tylko dwa razy mnie poprosili o adres.. więc spoko luzik... :)

Reply to
Michał Augustyniak