strzelajace glosniki

Witam.

Mam podlaczony do kompa zestawik Creative 6700: 6 glosnikow z subwooferem. Subwoofer ma zasilacz podlaczony do listwy.

Podczas pracy komputera w losowych momentach glosniki "strzelaja" i nie wiem wlasnie czemu tak sie dzieje i czy da sie na to cos poradzic. Nie zdarza sie to zbyt czesto ale tak raz na 2 godzinki spokojnie.

bardzo prosze o pomoc

z gory dzieki bearm

Reply to
bearm

Spróbuj wyciszyć w mikserze wszystkie niewykorzystywane wejścia audio. U mnie co jakiś czas nagrywarka Creative 8/4/32 lubi robić "pyknięcia" na jej wyjściu audio.

Reply to
Meloman

to caly czas mam wyciszone, i te pykniecia to nie sa takie ciche tylko dosyc glosne, zauwazylem, ze jak np. wlaczam swiatlo w pokoju/lampke/czy mikrofalowke w kuchni tak samo sie dzieje - pykniecie w glosnikach

czyzby wadliwa instalacja elektryczna ?

pozdr. bearm

Reply to
bearm

Dnia 2003-11-29 13:04, Użytkownik bearm napisał:

Te trzaski powoduje pewnie zalaczajaca sie samoczynnie lodowka. A co do przyczyny - pewnie znowu te glosniki projektowal ksiegowy zamiast konstruktora.

Reply to
Romuald Bialy

Osoba podająca się za: Romuald Bialy przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-11-29 15:05:

Albo gniazdko zasilające komputer jest podłączone za lodówką - wtedy dzieją się cyrki nie z tej ziemi :-) Skutecznie pomaga przełączenie lodówki na inną linię.

Reply to
badworm

Mam ten sam problem, a raczej mialem tylko u mnie trzaski i strzaly odbywaly sie co chwile. Kiedy sluchalem muzyki nie bylo to tak odczowalne jednak kiedy nic nie lecialo nie dalo sie wytrzymac. Nie wiem czy to co zrobilem mialo jakis wplyw, ale zrobilem sobie przemeblowanie i glosnik przenioslem spod kaloryfera w inne miejsce. Trzaski i strzaly ustaly i bardzo sie z tego ciesze :))

Reply to
DRiV3R