Sterownik z IO analogowymi

Roman Filipecki

Roman Filipecki pisze:

:-o Znowu jakiś dziki sklep internetowy bez podanych cen?

Reply to
Adam Dybkowski
Reply to
Roman Filipecki

Fox pisze:

sterownik FX z JCI, dobra cena jakość bardzo dobra

Reply to
Piotrek SP5FCI

Pamiętam, że ceny były atrakcyjne, a urzšdzenia całkiem niezłe. Może warto jeśli potrzebujesz coś z _przemysłu_ Miłego Adamie. Irek.N.

Reply to
Irek

Irek pisze:

Jeżeli nie ma podanych cen, przycisku "Kup" itp. drobiazgów określających normalny sklep internetowy - to sprzedawca z miejsca traci część klientów. Myślę, że znaczną część - pozostają albo firmy, albo jednostki upierdliwe, którym zechce się zabłagać o cennik. Ja wolę ten sam element znaleźć w 10 innych miejscach w Internecie zamiast tak się dopraszać o ceny.

Reply to
Adam Dybkowski

Widzisz, przemysłówka rzšdzi się trochę innymi prawami. Przeważnie każdy klient ma swoje rabaty. Fakt natomiast niezaprzeczalny - nie da się kupić jak nie znasz ceny :)

Miłego Irek.N.

Reply to
Irek