Sterownik plyty grzejnej - kto naprawi? (Krakow)

Cześć! Zepsuła mi się płyta ceramiczna Electroluxa, model EHS602P, sterowana sensorowo. Pan w serwisie oznajmił że zepsuł się "moduł". Tenże moduł to 2 płytki z elementami smd i jakimś mikrokontrolerem, jest tam tez sekcja przekaźników ale one raczej są sprawne. Na próbę aktywacji płyta reaguje tylko piskiem. Mikrokontroler raczej dycha, bo przy włączeniu zasilania płyta pika 2razy, a to chyba sterowane jest z kontrolera. Tegoż modułu autoryzowany serwis oczywiście nie naprawia, oferując tylko wymianę w astronomicznej cenie. Czy ktoś z Was mógłby zbadac ów moduł? Na pewno da się go naprawić, ja od miesiąca nic nie mogę gotowac w domu...

Pozdr!

"Swiat nigdy jeszcze nie mial tak wielu ruchomych czesci i tak nielicznych etykiet" - W. Gibson

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Reply to
Johnny