Kto naprawi radio (?) w Saabie 900?

Czołem,

Szukam w Poznaniu i okolicach sprawnego elektronika, który: a) sprawdzi, czy serwis Saab się nie mylił stwierdzając, że radio w moim Saabie jest zepsute; b) ewentualnie naprawi usterkę.

Generalnie, problem polega na tym, że działają tylko prawe głośniki. Lewe załączają się albo na wybojach, albo po przytrzymaniu pulpitu radia, albo po grzmotnięciu pięścią w okolicach lewego, przedniego głośnika. Mi to wygląda raczej na jakiś problem z okablowaniem, ewentualnie zimny lut. No i oczywiście, nie chcę nabijać kabzy serwisowi, który za rekomendowaną wymianę radia skasowałby niezłą kwotę.

Pozdrowienia.

Reply to
Esbe