Sterowanie zabawkami za pomocą komputera

Witam! Czy ktoś z klubowiczów może mi podpowiedzieć jak zbudować albo gdzie kupić urządzenie którym - po podłączeniu do komputera i zaprogramowaniu - mógłbym sterować np. zabawkami.

Reply to
grzes

Otwierasz groups.google.com czytasz posty z osatniego miesiąca, lub - uwaga: dla zaawansowanych! - używawsz wyszukiwarki, coby nie czytać wszystkich, a tylko te 10 tysięcy o sterowaniu z PC. Od przed tygodniem się nic nie zmieniło.

Reply to
Marek Lewandowski

grzes się wziął i wyklepał:

LegoMindstorms - 1,5kPLN i już... :)

Reply to
scx

Niestety 2 sliniczki w zestawie to zdecydowanie za mało jak na taką kasę ...

Reply to
Sebastian Bialy

Niejaki: Sebastian Bialy w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

Trzeba dokupić pakiet z dodatkowymi silniczkami i czujkami. wyjdzie 2k, no ale duża elestyczność w składaniu i przebudowywaniu

Jakimi zabawkami chcesz sterować? W jaki sposób (po kablu czy radiowo)? Masz już te zabawki, czy dopiero zamierzasz je kupić/zrobić? Jeśli już je masz to opisz co to jest mniej więcej. Może chodzi o jakieś inne urządzenie, tylko rzuciłeś hasło "zabawki" żeby za bardzo nie wnikać?

Napisałeś "po zaprogramowaniu". Jak chcesz je programować? Żeby wykonywały powtarzalne ruchy, czy wchodziły w interakcję z otoczeniem?

Generalnie jest kilka najpopularniejszych sposobów, ale sprecyzuj o jakie zabawki chodzi.

Pozdrawiam, Marcin Sommer.

Marcin Sommer

Soyter tanio sprzedaje uklady transceiverow radiowych ("zbudowac") oraz gotowe moduly ("kupic") na pasmo 868 i 2400 MHz. Przepustowosc do 76,8 kb/s, CC1010 ma wbudowany mikroprocesor zgodny z '51, co od razu zalatwia sprawe sterowania zabawka, a nie tylko komunikacji. Sa tez podobne uklady Nordica, ale nie wiem, gdzie je kupic w detalu.

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "grzes" <grzes snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:coirkr$rb$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Przy odrobinie inwencji mozna zrobic kilka ciekawych sterowan z uzyciem mojego HALLa

wojtek

Reply to
neuron