śrubki zegarmistrzowskie

Witam! mam potrzebę :-) potrzebuję około 100 śrubek rozmiaru jakmniejszego jaki tylko się da. muszą się mieścić dwie koło siebie nie przekraczając 3mm, główkę najwyżej się trochę spiłuje jak będzie trzeba. najlepiej wkręty, żeby się w laminat wkręciły. Pomóżcie gdzie coś takiego (tanio) dostanę. Tanio myślę, 10zł za 100szt.

pozdrawiam GL

Reply to
Grzegorz Latocha

Pan Grzegorz Latocha ma potrzebę:

Asmet.com.pl w Alejach Jerozolimskich (tych dalekich) w Warszawie. Jak czegoś nie mają tam w magazynie, to sprowadzają na zamówienie.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Srubki to sie ogolnie na wage kupuje, w tym przypadku nawet 1000zl/kg bedzie chyba tanio .. a za wieksze rozmiary to raczej rzedu 10zl/kg :-)

Male srubki sa tez w okularach.

Śruby M1.6 z łbem walcowym spełniają ten warunek

Myślę, że będą kosztowały kilka razy więcej.

Paweł

Reply to
Paweł

Paweł pisze:

M1.6 ma łeb 3, więc dwie koło siebie są już dwa razy za duże :-) ale jest to i tak najmniejsze jakie do tej pory znalazłem

Reply to
Grzegorz Latocha

Thu, 28 Feb 2008 08:14:11 +0100 Grzegorz Latocha snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Może dostaniesz mniejsze w sklepach z artykułami zegarmistrzowskimi? Szczerze mówiąc nie wiem czy sprzedają tam tylko narzędzia, czy np. śrubki też. Ja kupowałem wkrętaki zegarmistrzowskie i to prawdziwe, firmy A*F Switzerland (chociaż produkowane we Francji :-) ) nie wyszczerbiające się po 5-tym użyciu jak wspaniałe chińskie wyroby (cena 12-18zł za jeden wkrętak). Można się jeszcze na Bergeony szarpnąć, ale są chyba tylko w zestawach.

Co dośrubek to jednak przypuszczam że nie będzie to 10zł za 100 szt...

Nie wiem skąd piszesz, ale np. w Warszawie jest firma Time-Pol. Mieszczą się w okolicach placu Narutowicza. Polecam, bardzo miła, uprzejma obsługa.

Najlepiej przyjść albo zadzwonić bo to co jest na stronie wygląda na tylko wycinek oferty.

Jest jeszcze jakaś inna firma

ale ich nie znam.

Reply to
__Maciek

Myślałem, że te 3mm ma być pomiędzy osiami śrub. Jeśli miejsca jest rzeczywiście tak mało to może elementy uda się połączyć metodą nitowania. Za nit może służyć kawałek drutu np. o średnicy 1mm.

Paweł

Reply to
Paweł

Grzegorz Latocha pisze:

Są śrubki bez łba, z otworem pod klucz imbusowy; istnieją także klucze o rozmiarze 0.7mm, więc muszą istnieć takie śrubki :-) A jak wszystko zawiedzie możesz sobie zrobić samodzielnie śrubkę np. z mosiądzu jeśli wytrzymałość nie jest krytyczna.

Reply to
Filip Ozimek

Grzegorz Latocha pisze:

Odpowiem tutaj na wszystkie Wasze posty, za które bardzo dziękuję. Sruba musi mieć łeb, bo będzie nią przykręcony drut, więc musi się trzymać. Odpowiedzią, na to zadanie jest "WKRĘT DO NANOŚNIKÓW" to ta część okularów silikonowa, która styka się z nosem. 100szt. kosztuje około 13 zł + VAT, więc nie jest drogo :-) a i sklep się znalazł całkiem szybko.

Dziękuję, wszyskim za pomoc :-) pozdrawiam Grzegorz Latocha

P.S. Mam nadzieję, że to się wkręci w laminat i będzie trzymać :-)

Reply to
Grzegorz Latocha

Dnia 29.02.2008 Grzegorz Latocha snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³/a:

a gwintownik/narzynka do tego tez jakas jest czty to sie wkreca samo z siebie?

Reply to
Filipek

Fri, 29 Feb 2008 10:39:32 +0100 Grzegorz Latocha snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

To może byś się pochwalił namiarami na ten sklep?

Reply to
__Maciek