sprzedam topnik w zelu okazyjne ceny

towar mam do wyczerpania zapasu topnik w zelu future hf z angilelskich zakladów 30 gram za 60 zl

sprzęt serwisowy dla elektroników stacje naprwacze chemia wanny ultradźwiękowe

www.komisjurajski.pl
180n przekreslone na 122 zl zastanawia mnie twoj tok szukania dziury w calym a drugie to bedziesz potrzebowal 2 takie lupy na lewe oko i na prawe a wtedy napewno dam ci jeszcze na nie znzke abys mogl rozpoznawac cyferki i literki napewno bedziesz zadodolony potraktuje cie jako klienta hurtowego

i gwaantuje cie ze te lupy beda sie sprawowaly lepiej niz te 2 sloiki ktorych uzywasz hi hi hi hi

----- Original Message ----- From: "Jarek" snipped-for-privacy@poczta.fm To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, June 20, 2006 12:43 PM Subject: Re: sprzedam topnik w zelu okazyjne ceny

a> Użytkownik "Mariusz Wolek" snipped-for-privacy@lexpolonica.pl.niespamuj> napisał w

Reply to
www.komisjurajski.pl

Mariusz Wolek napisał(a):

Akurat mam taka lupe - oprocz tego ze ma swiatelko to do niczego sie nie przydaje. Powiekszanie x3 - jest po prostu zalosne. Moze ja jestem slepy, ale juz wole nosem w smd siedziec, niz kark sobie ukrecac zeby patrzec przez taka lupe, a nadal nic nie widziec. Powiekszenie x3 powoduje tylko tyle, ze patrzec mozna tylko z gory pionowo (bo patrzac pod katem glebia ostrosci sie zaraz urywa), a ogladane elementy wcale wieksze sie nie wydaja - zwlaszcza ze bez lupy mozna oczyska duzo blizej przystawic. Sensowne lupy zaczynaja sie od x5 i w gore, ale wtedy waga soczewki wymusza powazniejsza konstrukcje calosci...

Reply to
BartekK

moze poprostu masz taką lupe ale albo nie wiesz jak jej uzywac albo jak patrzysz przez nią to nie zakladzasz okularów wyskoczyles z tematem tej lupy jestem ciekaw dlaczego co an ci takiego zrobila no bo rozumiem ze masz pretensje do niej nie do a mnie a cena 180 jest przekreslona a nie 100 jak sugerujeą twoje słoiki na 120

co do lupy to jescze lepsze sa x6 x8 x10 x12 x18 ................. jak widzisz sens zycia nie konczy sie na lupie x3 i na tym czy jest dobra czy nie cos tak sie uczepil tej bidnej lupy jakis uraz z dziecinstwa zeslizgela sie ze stolu i spadla na ciebie ? adin dwa tree ......nie musiz kupowac tej lupy ona ci nic nie zrobi .....cietery piat sziest..... lupa jest daleko jest droga nie muszisz jej kupowac

----- Original Message ----- From: "BartekK" snipped-for-privacy@drut.org To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, June 20, 2006 2:03 PM Subject: Re: sprzedam topnik w zelu okazyjne ceny

Reply to
www.komisjurajski.pl

zaraz zaraz tylko nie kolku ja sie nie wyzywam a po drugie ja nic nie pisalem ze okazja zeby kupic i ze lampa jest ok

a jak ja jestem kolkiem to ty mlotkiem albo nawet mlotem pneumatycznym

----- Original Message ----- From: "Karolek" snipped-for-privacy@o2.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, June 20, 2006 2:23 PM Subject: Re: sprzedam topnik w zelu okazyjne ceny

Reply to
www.komisjurajski.pl

Jednak twoj ton wypowiedzi jest nie na miejscu.....

Pisales cos o sloikach i o tym zeby sobie BartekK okulary zalozyl, ze nie potrafi pewnie jej uzywac....

Przynajmniej nauczylem sie odpisywac POD postem, co tobie jak widac sprawia nadal problemy.

Karolek

Reply to
Karolek

A ktoś każe ci _się wyzywać?

Wpadasz tutaj zupełnie bez sensu, bez umiejętności pisania na grupy, jakiegokolwiek obycia czy elementarnej kultury. Wysyłasz spam, odpowiadasz nad cytatem i jeszcze masz pretensje?

Poczytaj sobie:

i po co te kwasy po co zaczynął z tą glupią lampą ?

Reply to
www.hotair.pl

napisał(a):

Czytaj komu odpisujesz i na co, bo nawet przed monitorem lupa ci nie pomoze ;) Ja nigdzie nie pisalem o cenie, tymbardziej nie odpowiadalem tobie. Wyrazilem wylacznie swoje zdanie na temat towaru o ktorym napisal Mariusz Wolek. Tak sie sklada ze grupy dyskusyjne sa by dyskutowac, a ja mam zwyczaj ostrzegania innych przed towarami na ktore sam sie nacielem, by nastepcy mogli wygooglowac moj post i miec rozeznanie lepsze niz ja. Dalem za lupe tez okolo 160zl, i nawet jako lampka nocna sie nie sprawdzila.

Reply to
BartekK

co do paierka sciernego to ja tego nie produkuje a mysle ze producent a prawo chronic prawa autorskie

co do grzalki jest to element ktory podlega normalnemu zuzyciu mozesz grzac grzalak na 300 stopniach mozesz na maxa 420 stpni wtedy zywotnosc jest krotsza mozesz nai schaldzac grzalki lub nia stuknac i wtedy ona sie uszkadza takich gwarancji uzywaja wszystkie firmy sprzedajace hoty na swiecie (zawsze jesli cos jest nie tak lub z czyms sie nie zfgadzasz mozesz zrobic zwrot towaru niuzywane go bez podania przyczyny mozna bylo to zrobic jesli uwazales ze to nie wporzadku )

co do grzlaki jescze to jest to namalna prcedura gwaracncyjna w kazdej firmie sprzedajcej urzadzenia taich gwarancji udziela producent oraz inni sprzedawcy nie jestem w tym wzgledzie jakims odmiencem na grzalki nie udziela sie gwarancji ! (ew jakas rozuchowa nie ozesz dostac urzadzenia ktore nie dziala przy pierwszym wlaczeniu) ogolnie piszac dajesz nadmuch na mimum temperature na max i po grzalce w ciagu kilku minut wiec jaka mozna dac gwarancje na elemnent ktorego zuzycie w zasadzie sam ustalasz dajac mu odpowiednie paraetry pracy jeden bedzie pracowal przy lutowniu na temperaturze 320 stopni inny bedzie klejil plastki i walil temperatura na maxa na maxa a inny pomysli ze jak przy 320 cyna bzolowiowa sie nie topi to jak przygrzeje na max to ja stopi i bedzie grzal do bolu . tak jak widzisz ile bedziesz uzywal grzalii to juz zalezy od ciebie nie od producenta ani odemnie

co do gearancji rozne stacje mam w roznych okres gwarancji zo zalene jest ie tyle od ceny co od dystrubutra oczywiscie te z dluzsza gwarancja sa drosze są to urzadzenia sluzace do zarobkowania wiec nie podlegaja jakims dozywotnim ani 2 letnim gwarancjom a scisle okreslonej gwarancji od producenta sprzedawcy

----- Original Message ----- From: "ADAM" snipped-for-privacy@wp.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, June 24, 2006 11:04 AM Subject: Re: sprzedam topnik w zelu okazyjne ceny

Reply to
www.komisjurajski.pl

no a co do porownania na auta to sprzedawca auta nie da ci gwarancji na opony bo ty akurat dajesz zawsze w pi.....e na skrzyzowaniu przy zmianie na zielone

nie przyjedxziesz do salonu i nie powiesz zawraclaem na racznym piszczalem ile sie dalo przed kazdym skrzyzowniem w zakrety wchodzilem bokiem jjezdzed rugi mieciac w ten sposob i opny mam prawie lyyse panie wymiana matiza kupilem 2 miechy temu a juz lyse a czesiu kupil w innym asalonie i jezdzi drugi rok na tych samych co prawda nie piszczy ale ..... ja mam racje