Serwis Brother

Warunki gwarancji określa gwarant, więc od strony prawnej mogą.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:

serio nie da się zadzwonić gdzieś i sie tego dowiedzieć?

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze: > Witam, >

Pewnie tak. Zwłaszcza że nieoryginalny kartridż może być przyczyną niewykrywania :) Sam tak miałem w swojej drukarce (DCP-J125). Włożyłem czarny zamiennik, jakiś noname, a drukarka na to, że nie może wykryć. No to wyjmowałem i wkładałem kilka razy, wszystko na nic. W końcu włożyłem inną sztukę, bo kupiłem kilka naraz od tego samego sprzedawcy. Mocno dopchnąłem i załapało. Egzemplarz na oko identyczny. Nie chciało mi się zaglądać do drukarki i analizować, jak ona te kartridże wykrywa, gdzie jest czujnik itd. Z tego felernego po prostu zdjąłem "obudowę", środek z tuszem wsadziłem do jakiegoś zużytego i przy następnej okazji poszło.

Reply to
ajt

W dniu 22.07.2015 o 19:18, earthwalker pisze:

Jeżeli naprawa gwarancyjna- sprawdzić jak działa na oryginalnych tuszach. Jeżeli nie ma problemu - przestać używać badziewnych tuszy. Jeśli pogwarancyjna - wyrzucić i kupić urządzenie innej firmy. Brother to jeden z najgorszych wyborów na rynku. Stosunek jakości do ceny niezły, ale liczyć na niezawodność brothera to zaklinanie rzeczywistości.

G.B.

Reply to
Grzegorz Brzeczyszczykiewicz