sdcc 2.3.6 -> 2.4.0

Witam, Wlasnie robie swoj pierwszy 'duzy' projekt (w dodatku inz.) na mikrokontrolerze - sprawdzacz poczty. Nie wazne co to ma robic, wazne, ze mam problem. Programowalem swoja '51 uzywajac SDCC w wersji 2.3.6 potem zmienilem na

2.4.0. O ile przy pierwszej wersji juz wiekszosc rzeczy dzialala, to po przesiadce na 2.4.0 juz nie bardzo. Program zaczyna sie wykonywac od srodka. Funkcja, ktora miala by byc wykonana na poczatku gdzies tam wisi, program dalej wykonuje komendy z main'a, a tamta funkcje zaczyna wykonywac pozniej. Kaszana wielka;-) Czy ktos wie co sie dzieje?

Program pisze w WinXP.

Z gory dziekuje. Kuba

Reply to
Kuba Mlacki

A takim wielkim jest problemem przepuszczenie wynikowego hex'a czy bin'a przez disasembler i sprawdzenie krok-po-kroku jak wyglada kod wygenerowany przez kompilator? Jeszcze wygodniej wpuscic to na jakis symulator i sprawdzic, co idzie w krzaki.

Reply to
Adam Dybkowski

jedyne problemy, jakie miałem z sdcc, polegały na tym, że nie dawałem ,,volatile'' tam, gdzie to było potrzebne. może u Ciebie tego typu problemy wyszły dopiero po zmianie wersji (i zachowania kompilatora)?

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski