Schemat starego willem-proga (chyba jeszcze 1.0)

Witam Dostałem częściowo zrobiony WillemProg ale w bardzo starej wersji. Ta wersja składa się z dwóch płytek. Pierwszej - płytki elektroniki programatora oraz drugiej z podstawką ZIF dołączaną złączem grzebieniowym lub przewodami dla wygodnego umocowania w obudowie. Czy ktoś posiada, albo wie skąd wziąć schemat Willemprog-a ale właśnie w tej starej wersji. Google znajdują mnóstwo stron ale schematy tam zawarte nazywają się 'SCH3Bx' i nie pasują do wersji którą posiadam. Chciałbym wlutować brakujące elementy ale schemat który pobrałem (właśnie 3Bx) różni się od tego co wychodzi z posiadanej płytki drukowanej. Choćby zasilanie. U mnie jest zrobione na dwóch stabilizatorkach, pewnie 7812 i 7805 a nie jak na nowym schemacie 7805 + przetwornica mc34063 + zworki do konfiguracji napięć +12/+25.

pozdrawiam MArek

Reply to
ToTylkoJa

ToTylkoJa pisze:

A moze to nie willem tylko jego klon publikowany w EP. Sam takiego kiedys mialem...taki biszkopt z 2 plytek Szukaj w artykułach EP

Reply to
rudy