schemat radzieckiego mini TV WL100

posrednia fonii ci sie rozstroila - filtry podpiete za detektorem wizji... przydalby sie schemat

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Friday, August 29, 2003, 7:55:18 PM,Grzegorz Kasprowicz nastukał(ła):

GK> posrednia fonii ci sie rozstroila - filtry podpiete za detektorem wizji... GK> przydalby sie schemat Hmm.. a jak ten radziecki telewizorek wyglada? Elektronika? Blaszana obudowa i raczka wzdluz lufy? TOZ TO U MNIE LEZY PARE LAT I SPI bo za cholere schematu nie moge znalezc :D (zatarta tabliczka z typem) W kazym razie full tranzystorowy? Kurcze to z nim jest taki problem ze nie ma zarzenia... na kinolu.. jak to jest tam zrobione? Lufa sprawna(w sensie nie spalony - brak napiecia zarzenia), przetwornica rusza (pisk) ale procz cichutkiego szumu nie ma nic... heh - moze sie go uda odpalic? :) Fajna zabaweczka, przydalby sie.. hehhe - ma gdzies spisane cale okablowanie plytek - recznie malowane :D No ale bez schematu kupa :(

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

sobie przypomnialem ze mam do tego schemat... jak tez dzialajace ustrojstwo:) tyle ze w domu miaem problem z fonia kiedys, wiec mu dorzucilam demodulator na ul1244 z neptuna... no i fullband glowice

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

zazenie idzie wprost z 10 v ze stabilizatora

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Friday, August 29, 2003, 10:25:24 PM,Grzegorz Kasprowicz nastukał(ła):

GK> sobie przypomnialem ze mam do tego schemat... GK> jak tez dzialajace ustrojstwo:) GK> tyle ze w domu A zdradzisz kiedy powrot? :) Sprobuje poszukac jeszcze. Przynajmniej mam pelny typ wreszcie :) GK> miaem problem z fonia kiedys, wiec mu dorzucilam demodulator na ul1244 z GK> neptuna... Hmhm.. a robiles czy wydlubales gotowy? no i wazne - ja to upchales :D

GK> no i fullband glowice strojona napieciowo of corz? Bo tej przekletej galy do strojenia/przelacznika zakresow nima :(

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Użytkownik "Łukasz Bolesta" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wp.pl

-> Электроника ВЛ100 полупровод 1 версия:

версия:

Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

wracam za miesiac, moze poltora... wdlubalem z jakiegos lampiaka, obcialem nozyczkami, i upchnalem obok nowej glowicy, ktora wyciagnalem z tegoz lampiaka (chyab tak szla do jowisza..) do tego wyciagnalem zkads zasilanie dla stabilizatora 33V (UL1550) i dalem pot 10 - obrot i przlacznik zakresow kiedys sie nudzilem:) ale ostatnio jak sprawdzalem, to smigalo niezle:)

Reply to
Grzegorz Kasprowicz