******Schemat przejciówki USB NA MIDI******

Cześć drodzy grupowicze, mam do was serdeczną prosbę - potrzebuję schemat przejciówki USB-MIDI, bo chcę podłączyć kierownicę i nie mam na płycie głównej takiego wyjścia. Proszę podzielcie się swoja wiedzą, bądź też dajcie linki do stronek na necie, na których mogę ten schemat znaleźć... Pozdro Jacek

Reply to
Jacek

kup starą kartę dźwiekową za 15zł. na niej będzie złącze midi.

pozdrawiam PC

Reply to
Pablo C

ale ja bym chciał przejściówkę... a dokładniej jej schemat.

Reply to
Jacek

wiem, że usb jest fajne ale jest też drogie. zakładając hipotetycznie, ze już coś wyrzeźbisz to skąd weźmiesz drivery?

pozdrawiam PC

Reply to
Pablo C

Witam

Uwaga na złącze ewentualnej karty, już chyba nawet k7s5a nie ma isy

pozdrawiam szogun

Reply to
szogun

Użytkownik "Jacek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

głównej

a nie masz takiego gniazda jak GAMEPORT???

Reply to
BARMAN

powiem tak. nie jestem co prawda ekspertem od komputerów ale o takiej przejściówce nie słyszałem. zrobić się ją pewnie da tylko czy jest to uzasadnione ekonomicznie. karta dźwiękowa, jaka by nie była (isa, pci - chyba nie mają gameport-u) kosztuje grosze ale rezerwuje slot i zasoby komputera. poza tym skoro to kierownica z takim złączem jak piszesz to ma już chyba chwilę. dlatego może warto zainwestować w nową. mój syn ma logitecha z wibrą (force feedback czy jakoś tak ale ich wogóle nie używa

299zł) wcześniej miał też logitecha bez wibry 199zł. obie kierownice poza ceną są rewelacyjne. masywne, estetyczne i trwałe. w supermarketach można kupić podróby od 50zł w zwyż. może pójść w tym kierunku.

pozdrawiam PC

Reply to
Pablo_C