schemat ładowarki betransformatorowej do komórki

już mnie wpisał, dzięki czemu jest szansa, że jak jeszcze parę osób zacznie pisać konkrety, to przestanie odpisywać w ogóle :D

Reply to
Marek Lewandowski

"Stasiek_T" erk7nj$v25$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

No to ,,moja'' (w cudzysłowie, bo pożyczona) BOSHa ma. :) Do czego ów przewód jest wewnątrz wiertarki podłączony -- nie wiem.

W żelazku (Philipsa -- sprzed kilkunastu lat) jest podłączony do tego, czym się prasuje.

Jeśli będę miał komórkę z ,,aparatem fotograficznym'' -- może cyknę kilka zdjęć ,,swoich fantazji''. :) Teraz mogę tylko postawić fantazję eSową C20, o której kiedyś pisałem. :)

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

Przez tyle lat nie dogadali się na temat jednolitej wtyczki i napięcia a Ty chcesz jednolite ładowanie indukcyjne?