Samochodowy wzmacniacz 2 kanałowy

Zapewne wyskakuję tu z banalnym pytaniem, ale nigdy nie próbowałem więc nie wiem. Mianowicie zastanawiam się jak podłączyć do wzmacniacza samochodowego 2 kanałowego dwa mikrofony dynamiczne. Oczywiście powinienem to zrobić przez przedwzmacniacz...? Do wejścia niskonapięciowego...? I czy dobrze się domyślam, że na wyjściu R otrzymam sygnał z mikrofonu podłączonego do wejścia R i na odwrót? I jak zrobić żeby mikrofon R i L było słychać w obu głośnikach jednocześnie? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam

Użytkownik "Z" snipped-for-privacy@sk.tk napisał w wiadomości news:op.tbxa3oj85i3qxl@itch...

tak musisz zrobić przedwzmacniacz

tak

tak

musisz podać sygnały z każdego mikrofonu na dwa wejścia

Reply to
blur

Dnia 29-06-2006 o 22:05:23 blur snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Wystarczy połączyć 2 sygnałowe i 2 masy ze sobą czy potrzebne są jakieś kombinacje z sumowaniem sygnałów? PS. Dzięki za szybką i szczerą odpowiedź :)

IMHO zasugeruję, żeby poszukać dwukanałowego zestawu mikrofonów bezprzewodowych. Większość z nich, oprócz wyjść 5mV XLR (do włączenia w mikser w miejsce mikrofonu dynamicznego) posiada również wyjście "liniowe"

1V z sumą obu mikrofonów. Odbiornik musi mieć tylko zewnętrzny zasilacz 12V a nie trafo w środku.
Reply to
William