S?aby zasi?g Bluetooth w tel. (MDA III)

Witam, Kupiłem używany MDA III (palmtop z telefonem). Niestety ma on beznadziejnie mały zasięg BT. Max. bez przeszkód to ok 1,2m. Z tego co wiem MDA III ma standardowy zasięg 10m. Ma ktoś pomysł co mogło paść? Jakaś końcówka mocy? Spotkał ktoś się z czymś takim? Pozdrawiam.

Reply to
sebanews

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Z czym się komunikuje, jakie urządzenie jest z drugiej strony?

Reply to
Virus_7

Testowane z GPS, słuchawką, kilkoma telefonami, Dellem AXIM. Dell z wszystkim radzi sobie idealnie.

Reply to
sebanews