Rysunki techniczne obudów...

Witam Czy kto¶ zna stronê z rysunkami technicznymi obudów elementów elektronicznych?

--=olo=--

Reply to
xxoloxx

Szukaj w dokumentacji konkretnych elementów. Gdy trafisz do PDF'a np. jakiej¶ diody w obudowie MELF to na koñcu znajdziesz rysunek i wymiary obudowy. Inni producenci na 90% taki MELF bêd± mieæ tych samych wymiarów, podobnie elementy w obudowach SOT-23 itd. Pozostaje wymy¶liæ oznaczenie konkretnego elementu i google w d³oñ!

--
Adam Dybkowski
		adybkows@amwaw.edu.pl

Halo, in news:c4i42b$l5$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl, Adam Dybkowski hat geschrieben:

Nie ma nawet takiej potrzeby. Wielu producentów udostêpnia szczegó³owe informacje na temat obudów elementów przez nich produkowanych. Na przyk³ad na stronie ON-Semiconductors jest co¶ takiego:

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej prze¿yæ jeden dzieñ jak tygrys,

Chodzi mi bardziej o to, że np.: obudowa DIP14 to takie wymiary, a DIP8 to taka itd. Nie chcę rysunków konkretnego elementu tylko rysunki większości popularnych elementów elektronicznych.

--=olo=--

Reply to
--=olo=--

Fri, 2 Apr 2004 08:15:30 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Totez wejdz np. na

i wklep oznaczenie jakiegokolwiek scalaka ktory jest w danej obudowie (DIP8 - przykladowo: NE555, DIP14 - 74LS00) i sciagnij PDFa dowolnego producenta. Na ostatnich stronach PDFa masz zawzwyczaj rysunek wymiarowy obudowy. A konkretny element nie ma znaczenia. Wszystkie scalaki w DIP8 maja takie same (no prawie) wymiary.

Reply to
BLE_Maciek