Re: Wyskakujące kanały w telewizorze Funai

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Witam Przyczyną jest wiek telewizora oraz fakt, że oporniki te są dużej mocy i wydzielają sporo ciepła. Jeśli telewizor nie był w wystarczająco wentylowanym miejscu to z biegiem czasu stało się. To bardzo częsty objaw w starych telewizorach- wręcz sztandarowa usterka.

tranzystor?

NIe wiem o jakim tranzystorze piszesz ale potencjalnie mogła. Jak zdążyłem się jednak zorientować mogła ale nie uszkodziła na szczęście więc w najbliższym czasie na pl.rec.telewizja znów będzie można poczytać "co tam panie w mediach" twojego autorstwa. pozdrawiam Mirek

Reply to
mik media

Użytkownik "Grzegorz Kasprowicz" snipped-for-privacy@cern.ch napisał w wiadomości news:bem97g$r0c$ snipped-for-privacy@sunnews.cern.ch...

Witam i potwierdzam, kwestię "soniaczy" ale myślę, że EXE tak z przekąsem napisał o tej marce bowiem jak zapewne zauważyłeś stwierdził, że jest to sprzęt POŻĄDNY. Gdyby rzeczywiście Sony był the best, to EXE zapewne napisałby se to, bez ortografa. :-)) pozdrawiam Mirek

Reply to
mik media

Jak je zidentyfikować i potem stwierdzić, że są uszkodzone? Naprawianie polega na wymienianiu podejrzanego elementu i ocenie sytuacji po jego wymienieniu?

Dario25Net

Reply to
Dario25Net

Mam również telewizor Sony, jednak byłbym daleki od stwierdzenia, że to porządna marka telewizorów. Jeśli chodzi o awaryjność, to z tego co pamiętam ich sztandarową usterką było zasilanie. Obraz (smużeni) pozostawia też trochę do życzenia.

Dario25Net

Reply to
Dario25Net

Wszystko jasne - gruba warstwa kurzu do tego sadzy plus wilgoć.

To już druga osoba w tym tygodniu która mnie identyfikuje. Wedłgu kryteriów oceny popularności telewizyjnej można powiedzieć, że to sukces.

Pozdrawiam, Dario25Net

Reply to
Dario25Net