Re: Watomierz na szyne z wyj?ciem cyfrowym

On Fri, 25 Dec 2009 10:16:15 +0000 (UTC), Verox napisał:

> -- > [tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB > Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

witam, czy mógłbym uzyskać więcej informacji na temat tego rozwiązania. chcę zrobić wizualizacje temperatur i zużycia energii pompy ciepła. dodam, że nie jestem z branży elektonicznej lecz HVAC, i zainstalowałem takie urządzenie i chcę mieć podgląd online + historia. dziękuję, pzdr.

Reply to
HT