Re: kamera bezprzewodowa - przeróbka

przerobiliśmy to na oświetlenie pośrednie (reflektor na sufit, kamera

> bez oświetlenia). Musiałem kiedyś to wszystko liczyć i mierzyć dla > dopuszczenia naszego ustrojstwa przez NASA i RKA Energia, tak że jestem > trochę obeznany w temacie.

jeśli mógłbyś coś doradzić, jak zrobić to oświetlenie pośrednie, tzn, jakie moce dobrać, ile punktów, takie konkretne rozwiązania, to byłbym bardzo wdzięczny... :-) bo nie chcę kupować czegoś co potem okaże się niewystarczające lub zbyt mocne pokój to jakieś 3,2x3,2m

Co do tego oświetlacza to jest pewnie ok, ale ja bym robił samemu.

w sumie powinno wyjść dużo taniej, ale jak dodam jeszcze płytki, wytrawianie i lutowanie, to dodatkowe koszty no i w moim wykonaniu z estetyką będzie średnio... :-)

Ewentualnie zobacz u Conrada. Tam są takie małe lampki z 15 LEDami. U > nas po 9.90EUR, więc powinno być w podobnej cenie, jak to z allegro, a > ma obudowę.

to fajne jest, tylko jakie pasmo: 880 czy 940? i czy jeden sobie poradzi w ww pokoju skierowany w sufit (biały)?

pozdrawiam s_13

Reply to
s_13

s_13 schrieb:

Do oświetlenia całego pokoju prawdopodobnie nie starczy, ale oświetlisz jakieś 1x1m, zależy od farby sufitowej. Białe to nie zawsze białe ;-). Chyba 880nm, bo trochę je widzę w normalnym świetle. Jak postawisz na szafie, powiedzmy 1m od szkodnika, to będzie ok, możesz też oświetlać bezpośrednio. Chciałem wcześniej tylko ostrzec przed montowaniem na lub blisko koło łóżeczka. Jak nie da się podejść bliżej niż 0.5m to jest w porządku z oświetleniem bezpośrednim. Lapkę, którą zamontowaliśmy u kumpla zrobiłem na płytce uniwersalnej z oczkami, nie trzeba trawić. Upchnąłem tyle diod ile wlazło, chyba 32x8. To położyliśmy na szafie, pod kątem i oświetliło cały pokój podobnej wielkości do twojego (trochę węższy, jakieś 2.2m). Lampki nie widać, tylko jego żona kurwi jak na szafie sprząta, bo trochę te kabelki fruwają ;-).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok