Re: Trójnik RTV i zak?ócenia

> Podzieliłem sobie sygnał RTV z kablówki na 2 telewizory. Przeciąłem

To jest trojnik tani, podejrzewam ze nie zawiera zadnych filtrow. Taki maly metalowy. Wtyczki zrobilem takie zwykle nasadzane (z koncowkami w ksztalcie beczki...

Wyglada to tak, jakby ten dobrze dzialajacy telewizor 'dokladal' cos od siebie, dokladnie tak jak pisze Adam Górski. Czy taki splitter indukcyjny bedzie potrafil filtrowac to co doklada ten TV od siebie?

Reply to
adamm

Użytkownik "adamm" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@c58g2000hsc.googlegroups.com...

Wyglada to tak, jakby ten dobrze dzialajacy telewizor 'dokladal' cos od siebie, dokladnie tak jak pisze Adam Górski. Czy taki splitter indukcyjny bedzie potrafil filtrowac to co doklada ten TV od siebie?

Niestety każda głowica wypuszcza przez wejście antenowe również własny sygnał heterodyny. Ten zapewne zdudnia się w drugiej głowicy.

Reply to
William

Taki zwykły trójnik zazwyczaj w środku posiada tylko rezystory dopasowujące czyli cały sygnał lata sobie jak chce miedzy telewizorami co wiecej beda tez przechodzily jakies skladowe stale jesli takie sie przedostana z tv. Taki indukcyjny splitter będzie o niebo lepszym rozwiązaniem. Koszt okolo 10zl razem z wtyczkami wiec warto zaryzykować, tym bardziej ze z takich splitterów korzystają sieci kablowe i sytuacje ze u kogos pojawiaja się zakłocenia spowodowane telewizorem sasiada sa raczej niespotykane. Sam mam u siebie w domu 3 TV podłączone na takim splitterze i nie ma najmniejszych problemów co więcej podłączony tam jest jeszcze modem kablowy do Internetu, który jest bardziej czuły na zakłócenia niż TV i wszystko pieknie dziala. Nalezy kupić splitter z taka ilościa wyjść ile TV chcemy podłączyć. Zostawienie jakiegoś wejścia niepodłączonego może powodować problemy.

Reply to
bhk