Re: sciemniacz LED

Piszę, że mają za duży prąd podtrzymania i dlatego nie działają poprawnie.

> Dla zasilacza ściemnialnego LED to bez znaczenia. > Podejrzewam, ze "systemow" sciemniania LED jest kilka ... wszystkim > wszystko jedno?

Ściemnialnym wszystko jedno.

Sa jeszcze lampy LED z "zasilaczem kondesatorowym". Te chyba nie lubia > naglych skokow napiecia ... ale czy takie opadajace zbocze tez ich nie > wykonczy?

Ale takie nie są ściemnialne.

P.S. Ciekawostke widzialem - prowizorka budowlana, ktos do 4-zylowego > kabla na suficie podlaczyl dwie "zarowki LED". > drugą miedzy przewod fazowy a PE.

Zabić to za mało.

Swiecilo. > Tak sie teraz zastanawiam, czy powinienem roznicowke sprawdzac. > 8W/230V = 35mA. > Hm, a moze to bylo 6W ...

I tak bym sprawdził.

Jakby to bylo gdzies w rozdzielni, to owszem. Ale tu ... swieci, bezpieczniki nie wylatuja ... za co tu zabijac :-)

No i chyba sprawdze przy najblizszej okazji. Ale co - wcisnac "test", czy przygotowac sobie pare opornikow? Albo potencjometr z amperomierzem ?

J.F